آنچه در عمل جاری است، بر زبان قاصر میماند. متأسفانه طی سالهای اخیر، گروهی هتاک و فحاش وابسته به جریانات معلومالحال، تحت عنوان «انجمن فرویدی» که با رفتارهای شنیع و گفتارهای وقیح، موجب بیآبرویی روانکاوی در ایران شدهاند، با انتشار اکاذیب و توهینهای مجرمانه، سعی در تخریب جایگاه علمی و اخلاقی اینجانب دکتر کامران یثربی – روانکاو، فیلسوف روانکاوی و استاد اخلاق حرفهای داشتهاند.
این اقدامات مصداق بارز افترا، نشر اکاذیب، تهمت، اهانت موهن و تخریب شخصیت بوده و مستندات متعدد دال بر ارتکاب جرائم سایبری توسط اعضای این گروه، نزد مراجع قضایی ثبت و ضبط شده است.
با وجود اصرار وکلای اینجانب بر پیگیری قضایی، و با احراز قطعی محکومیت کیفری گروهک مذکور بر اساس اسناد و مدارک معتبر، صرفاً به دلیل کهولت سن بنیانگذار انجمن فرویدی و اطلاع از بستریشدن وی در بیمارستان روانی روزبه، از طرح شکایت علیه ایشان صرفنظر نمودم.
– با این حال، اینجانب رسماً اعلام میدارم:
– در خصوص سایر عوامل و پیروان این جریان مخرب، هیچگونه ارفاقی در کار نخواهد بود.
– شکایت کیفری علیه آنان در جریان است و بدون تردید، مجازات قضایی سنگینی در انتظارشان خواهد بود.
عمل و منش حرفهای من، گواه روشنی بر تعهد به اخلاق، صداقت علمی و رسالت والای روانکاوی است.
🖋 دکتر کامران یثربی – روانکاو، فیلسوف روانکاوی و استاد اخلاق حرفهای
دیدگاه ها (20)
رافعه زوار جلالی
3 آبان 1404بهترین و با اخلاق ترین استادی که من طی چندین سال تحصیل چه در مقطع ارشد و چه دکترا دیدم و در کلاسهاشون حضور داشتم جناب اقای دکتر یثربی بودن چه اصول اخلاقی چه مباحث حرفه ای و پارادایم ذهنی که از ایشان اموختم همیشه در همه موقعیتهای زندگیم کمک کننده بوده و من با تمام وجود از ایشان سپاسگذارم
رافعه زوار جلالی
3 آبان 1404بهترین و با اخلاق ترین استادی که من طی چندین سال تحصیل چه در مقطع ارشد و چه دکترا دیدم و در کلاسهاشون حضور داشتم جناب اقای دکتر یثربی بودن چه اصول اخلاقی چه مباحث حرفه ای و پارادایم ذهنی که از ایشان اموختم همیشه در همه موقعیتهای زندگیم کمک کننده بوده و من با تمام وجود از ایشان سپاسگذارم