بیانیه رسمی استاد کامران یثربی در مورد فرقه بدنام انجمن فرویدی

بیانیه رسمی استاد کامران یثربی در مورد فرقه بدنام انجمن فرویدی

4 دی 1404
نویسنده: Arsalan Barekat
دیدگاه (3)

دیدگاه ها (3)

فاطمه عظیمی

4 اسفند 1404

من با اقای دکتر یثربی موافق هستم .

اكرم السادات فاميل زوارجلالي

5 اسفند 1404

من سال‌ها افتخار این را داشته‌ام که در محضر استاد یثربی بیاموزم و از نزدیک شاهد دقت، تعهد و حساسیت ایشان نسبت به کار حرفه‌ای و اخلاق درمانگری باشم. برای من و بسیاری از کسانی که شاگرد ایشان بوده‌ایم، آنچه بیش از هر چیز برجسته است، صداقت علمی و مسئولیتی است که همواره در قبال مراجعان و دانشجویان احساس کرده‌اند.تجربه شخصی من نشان می‌دهد که رویکرد استاد همواره مبتنی بر اندیشه، گفت‌وگو و احترام به اصول حرفه‌ای بوده است. به همین دلیل، قضاوت درباره ایشان را تنها در پرتو شناخت واقعی و بررسی منصفانه می‌توان منصفانه دانست.
من به عنوان کسی که سال‌ها از دانش و منش ایشان آموخته‌ام، قدردان زحمات و تأثیر عمیقی هستم که بر مسیر حرفه‌ای و فکری‌ام داشته‌اند .

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *